“SURVIVOR HOME EDITION”

Είναι δύσκολο και ανούσιο τις περισσότερες φορές, τα παιδιά προσχολικής ηλικίας να ολοκληρώσουν ένα πρόγραμμα άσκησης με πολλές επαναλήψεις και set, ιδίως στο περιβάλλον του σπιτιού και κάτω από τις συνθήκες που βιώνουμε την συγκεκριμένη στιγμή.

Η επιλογή και η «συρραφή» των δραστηριοτήτων,  είναι κάτι που πρέπει να γίνει από τους γονείς και καλό είναι να αποφευχθεί το «κάνε ότι κάνουν στο video» ή «ακολούθησε της οδηγίες».

Ο γονιός γνωρίζει τα ταλέντα, τις ικανότητες, την δυναμική, τις ιδιαιτερότητες, τα προτερήματα αλλά και τις ανάγκες του παιδιού του. Χαρακτηριστικά όπως η παρορμητικότητα, ευερεθιστότητα, υπερκινητικότητα, παθητική ή επιθετική συμπεριφορά, χαμηλή ανεκτικότητα στη ματαίωση, καθώς και έλλειψη αυτοπεποίθησης πρέπει να συνεκτιμηθούν.

Γνωρίζοντας πως το παιδί μας χρειάζεται λίγο παραπάνω εκπαίδευση στην ισορροπία, στην λεπτή κινητικότητα ή στον ρυθμό, μπορούμε σε ένα πρόγραμμα που θα διαμορφώσουμε, να συμπεριλάβουμε ανάλογες δοκιμασίες – ασκήσεις!

Θα πρέπει πολλές φορές να αποφασίζουμε την κάθε στιγμή για το πως θα εξελιχθεί το «παιχνίδι» μας, όπως και το πως θα υποστηρίξουμε την προσπάθεια του κάθε φορά, ώστε να επιτύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Πρέπει να είμαστε ευέλικτοι και σε καμιά περίπτωση δηκτικοί.

Η σημερινή πρόταση περιλαμβάνει SURVIVOR HOME EDITION…και θα  διασκεδάσουμε όλοι!

 

ΣΤΟΧΟΙ
ΕΞΥΠΝΟΙ
ΣΤΑΘΜΟΙ
ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ
ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ
Ισορροπία
Μείνε στο ένα πόδι
Πατάω λίγο το πόδι κάτω
Σηκώνω χέρι/α ψηλά
Λεπτή κινητικότητα
Περνάω σχοινάκι
ανάμεσα μακαρόνια
(κοφτά)
Μεγαλύτερη διάμετρο,
κρίκους.
Μικρότερη διάμετρο, χάντρες
Παρατηρητικότητα
Κατασκευή
προεπιλεγμένου
σχήματος
με τουβλάκια
Έχω σε σχέδιο
 το θέμα που θα
κατασκευάσουμε
με χρήση 4-8
μεγάλα τουβλάκια
Ορίζουμε κατασκευή
(ζωάκι, βαρκάκι)
με συγκεκριμένο
αριθμό και
μέγεθος από
τουβλάκια
Έλεγχος σώματος,
Προσανατολισμός
στον χώρο
Volley με μπαλόνι
Χρησιμοποιώ
ένα ή δύο χέρια.
Χρησιμοποιώ
διαδοχικά χέρια-πόδια,
κάνω περιστροφές
γύρω από τον
άξονα μου,
άλματα κλπ.
Συντονισμός
Αλλάζω το νερό
από μπουκάλι
σε μπουκάλι
Χρησιμοποιώ χωνί
Από στόμιο σε στόμιο

 

Ιδέες και προτάσεις στα παρακάτω Video.

https://youtu.be/ctpDBEfYegI  Ασκήσεις ελέγχου του σώματος και προσανατολισμού στο χώρο.

https://youtu.be/mnMQ0nHWG2g Εκπαίδευση με απλά υλικά από το σπίτι λεπτή κινητικότητα

https://youtu.be/5Prhomwv5YM Δραστηριότητα λεπτών χειρισμών…με μακαρόνια!!

https://youtu.be/Ps1lZWEXK9Y  Παρατηρητικότητα με…τουβλάκια!

https://youtu.be/LwDixcXXRjE  Εκπαιδευτική δραστηριότητα συντονισμού με νερό!

https://youtu.be/YLJDFzQn0TE Παιδικό survivor!

https://youtu.be/XQhYmrXunhU Διασκεδαστικές δραστηριότητες λεπτής κινητικότητας

Καλή διασκέδαση!

 

Γκέλσης Ιωάννης

Φυσικοθεραπευτής, ΟΜΤ                                                                                                        Επιστημονικά Υπεύθυνος Φυσικοθεραπευτήριου “Kinesiotherapy”                                            Επιστημονικός Συνεργάτης Α.Π.Θ. – Α’ Παιδιατρική Κλινική Ιπποκράτειο Γ.Ν.Θ.                          τ. Συνεργάτης Ιατρικού Διαβαλκανικού Κέντρου Θεσσαλονίκης.

 

Γκέλσης Ιωάννης – Φυσικοθεραπευτήριο “Kinesiotherapy” – Ωραιόκαστρο – Θεσσαλονικη

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: