Χαμηλώνω προς και σηκώνομαι από το πάτωμα με ασφάλεια.

Είναι πολύ σημαντικό για την ασφάλεια και την καλή κινητική μας κατάσταση, να έχουμε την δυνατότητα να καθήσουμε στο πάτωμα με προσοχή και να μπορέσουμε να σηκωθούμε όρθιοι.

Η τακτική εφαρμογή παρόμοιων ασκήσεων, μας δίνει τη γνώση αλλά και την εμπειρία, για το πως θα αντιδράσουμε και ποια αλληλουχία κινήσεων πρέπει να ακολουθήσουμε, προκειμένου να σηκωθούμε σε περίπτωση πτώσης. Επίσης θα έχουμε την αυτοπεποίθηση ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε κάτω απο οποιεσδήποτε συνθήκες ακόμη και αν είμαστε μόνοι στο σπίτι.

Τι είναι η “προς τα πίσω αλληλουχία κινήσεων”;

Η προς τα πίσω αλληλουχία κινήσεων, είναι μια ακολουθία κινήσεων
συνδυασμένων μεταξύ τους, που βοηθά να μάθει κάποιος πώς μπορεί
να χαμηλώσει κάτω στο πάτωμα με ασφάλεια.

Μόλις μαθευτεί, μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντίστροφα, ως ένας
ασφαλής και αποτελεσματικός τρόπος για να σηκωθεί κάποιος από
το πάτωμα.

Κατεβάστε την ενημερωτική έκδοση της Later Life Training, “Χαμηλώνω-προς-και-Σηκώνομαι-από-το-Πάτωμα-με-Ασφάλεια”,για να βελτιώσετε την ποιότητα της ζωής σας!

Ολοκληρώστε την προς τα πίσω αλληλουχία κινήσεων, μόνο σε συνεννόηση
με τον θεραπευτή ή εκπαιδευτή σας.

Μην επιχειρήσετε οποιοδήποτε στάδιο μόνοι σας, αν νομίζετε πως δεν
θα είστε σε θέση να σηκωθείτε ξανά. Καλά θα είναι να
έχετε κάποιον άλλο στο σπίτι, όταν κάνετε τις ασκήσεις.

Όλα τα περιεχόμενα παρέχονται μόνο για
γενικές πληροφορίες και δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως υποκατάστατο
για την ιατρική συμβουλή του δικού σας ιατρού ή κάποιου άλλου
επαγγελματία υγείας.

Ενώ αυτές οι ασκήσεις έχουν χρησιμοποιηθεί σε ερευνητικές δοκιμές και
πολλές χιλιάδες άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας κάνουν παρόμοιες ασκήσεις
από άλλα εγχειρίδια άσκησης στο σπίτι, οι συγγραφείς δεν γνωρίζουν εσάς,
τις ιατρικές παθήσεις σας ή τη φυσική σας κατάσταση. Οι συγγραφείς δεν μπορεί να εγγυηθούν την ασφάλεια ή την αποτελεσματικότητα του παρόντος προγράμματος ασκήσεων για εσάς.

Εάν αισθανθείτε πόνο στις αρθρώσεις ή τους μυς σας,
σταματήστε, ελέγξτε τη θέση σας και δοκιμάστε ξανά. Αν ο πόνος
επιμένει, ζητήστε τη συμβουλή του θεραπευτή, του εκπαιδευτή ή
του γιατρού σας.

Ωστόσο, το να νιώθετε τους μυς σας να δουλεύουν ή
ελαφρύ μυϊκό πόνο την επόμενη μέρα μετά την άσκηση
είναι φυσιολογικό και δείχνει ότι οι ασκήσεις
λειτουργούν.

Εάν χρησιμοποιείτε αυτό το φυλλάδιο, χωρίς προηγουμένως
να έχετε συμμετάσχει σε επιτηρούμενο πρόγραμμα άσκησης,
συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για να ελέγξετε ότι είναι
κατάλληλο για εσάς.

Τυχόν αξιοσημείωτες αλλαγές στην υγεία, τον πόνο, την κινητικότητα ή τις
πτώσεις θα πρέπει να οδηγήσουν σε μια επίσκεψη στο γιατρό σας.

Διαβάστε παλιότερα άρθρα μας, κατεβάστε το πρόγραμμα Ασκήσεις δύναμης και ισορροπίας “Otago” και μοιραστείτε το με τους δικούς σας ανθρώπους.

Επίσης έχετε την δυνατότητα να διαβάσετε και να κατεβάσετε “Ασκήσεις απο καθιστή θέση”  και “Ασκήσεις δύναμης και ισορροπίας για σταθερότερη στάση”.

Γκέλσης Ιωάννης

Φυσικοθεραπευτής, ΟΜΤ                                                                                                        Επιστημονικά Υπεύθυνος Φυσικοθεραπευτήριου “Kinesiotherapy”                                            Επιστημονικός Συνεργάτης Α.Π.Θ. – Α’ Παιδιατρική Κλινική Ιπποκράτειο Γ.Ν.Θ.                          τ. Συνεργάτης Ιατρικού Διαβαλκανικού Κέντρου Θεσσαλονίκης.

 

Γκέλσης Ιωάννης – Φυσικοθεραπευτήριο “Kinesiotherapy” – Ωραιόκαστρο – Θεσσαλονικη

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: